• 03 757 18 00
  • Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Projekt AI4Ed

eu flag erasmus vect pos

 

 

 

 

 

Uvodno srečanje projekta, januar 2023, Španija

Torek, 10. januar 2023, je bil mejnik za projekt AI4ED Erasmus. V prostorih IMH, koordinatorja projekta, v Elgoibarju (Španija) se je na uvodnem srečanju zbralo 18 partnerjev. Srečanje je trajalo dva dni in je bilo namenjeno informiranju tako partnerjev kot  projekta, ki se bo izvajal naslednjih 24 mesecev.

Vsak partner je predstavil svojo organizacijo, ekipo in svojo vlogo v projektu ter delovne sklope in naloge, za katere so partnerji zadolženi. Drugi dan srečanja smo se osredotočili na predhodne izkušnje partnerjev, potekala pa je tudi začetna razprava o vrsti kazalnikov, ki so potrebni za vsak načrtovan modul projekta, za kazalnike uspešnosti za prilagojeno poučevanje, aktivno učenje in preprečevanje osipa. Vsi partnerji smo si imeli možnost ogledati delovne kapacitete šole, opremo, ki v povezavi z gospodarstvom sodeluje na dnevni bazi ne le pri usposabljanjih temveč tudi pri testiranju in raziskavah, ki so potrebne za implementacijo novih programov, proizvodov, materialov, AI v delovnih procesih. Projekt lahko spremljate tudi na spletni strani projekta https://www.ai4ed-project.eu/, ki je financiran s strani EU komisije v okviru Erasmus +, pod celotnim naslovom:  Towards an AI driven educational process - integrating modern careers in the educational system.

 

Slika2

 Fotografija projektnih partnerjev

Usklajevalni sestanek projekta AI4ED na sedežu CENFIM v Lizboni (november 2023)

Glavne teme, o katerih smo razpravljali so bili program usposabljanja projekta s podrobnimi specifikacijami primerov, ki so zanimivi za izobraževanje v programih mladine.

Demonstracija izvajanja izobraževanj, ki združuje teoretično znanje, laboratorijsko delo ter praktično uporabo strojne opreme. V tem konceptu so vse faze postavljene interaktivno, pri čemer jih usmerja uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije, specializiranih aplikacij za delo in nenehno spremljanje napredka v učnem procesu. Ta celosten pristop k izobraževanju, poudarja sinergijo med teoretičnim razumevanjem konceptov, praktično izvedbo v laboratorijskem okolju ter dejansko uporabo strojne opreme v realnih situacijah. Interaktivnost, ki jo omogoča IKT, dopolnjuje in obogati učni proces, omogoča individualno prilagajanje ter nudi udeležencem vpogled v lasten napredek skozi celoten izobraževalni cikel.

Slika1 Slika2

 

 

Predstavitev aktivnosti in strokovna debata na projektu AI4ED, konferenca na ŠC Slovenske Konjice-Zreče

V sklopu konference smo podrobneje predstavili in razpravljali o različnih vidikih vključevanja umetne inteligence (AI) v izobraževalni proces. Razprava je zajemala uporabo AI v kontekstu pedagoških pristopov, prilagajanja učnih vsebin posameznim potrebam, ss poudarkom na razvoju in implementaciji inovativnih tehnoloških rešitev za izboljšanje učnih izkušenj v šolskem okolju. Skozi interaktivno izmenjavo mnenj, izkušenj želimo ustvariti prostor za strokovne razprave, ki prispevajo k boljšemu razumevanju izzivov in priložnosti, ki jih prinaša vključevanje AI v sodobno izobraževanje.

Slika3

Slika4

 

Spletna stran projekta AI4ED

 

Projekt je sofinanciran s podporo Evropske komisije. Mnenja in stališča, izražena v publikaciji, so izključno menenja in stališča avtorja. Evropska komisija ni odgovorna za uporabo podatkov iz te publikacije.

 


© 2024 Šolski center Slovenske Konjice - Zreče. Vse pravice so pridržane. Izdelal Maksima Web art